07 juni 2010

Hardtarbeid er lønnsomt.

Først nå, har jeg hatt tid til å sette meg ned å skrible litt her. Har holdt på i hele dag. Startet dagen med tre timer med film - Shakespear in love - bra til å være basert på en gammel historie. Deretter ble det en time eller to med en liten blanding av info og hoderegning. Tilslutt fikk vi standpunkt karakterene og var klare til å dra hjem. Får vel si jeg ble fornøyd med karakterende - først å fremst åtte 5'ere - men det er alltid noe man kunne gjort bedre eller noe som skurrer litt. Regner med å komme inn på den søkende linja, så her i går'n er alt bra.

Etter skolen bar det rett til huset til tante og onkel for å vaske, rydde og stelle istand. Denne gangen var lista en del lenger enn vanlig, men når jeg hadde hele dagen på meg - de kommer hjem fra mallorca i morra se - og lønningen blir litt høyere enn vanlig er det ingenting å klage på. Men takk og lov for snille besteforeldre som holdt på rundt om med andre ting, merker alt går så mye raskere med selskap.

Deretter fikk jeg mettet magen og kom meg på trening - litt ork istarten - men når jeg har kommet meg i hallen er alt bra og treningen blir som regel hard og morsom. Så nå sitter jeg her, ny dusjet og fin! Skal sjekke litt rundt på nett etter litt av hvert og så er det byselalle på meg.






















Topp - Ichi, Bukse - Carlings, Sko - Kana (?) / Barcelona

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hvilken linje skal du gå på?

Nanna Charlotte sa...

Har søkt Allmenn på første, så regner med at det er der jeg ender opp de tre neste årene :)

Anonym sa...

Så heerlig outfit - tøft og kjempe søtt!