15 juni 2010

I HEART SUSHI

Heihei igjen (:

Har ikke lagt igjen noen innlegg her i det siste fordi jeg har tilbrakt en langhelg på koster sammen med Lasse og "halveis - ikke helt ennå" svigermor. Hadde det utrolig koselig selvom været ikke var på topp. Badet med klærne på i regnvær og padlet kajjak i full storm. Morsomt var det iallefall! Hytta var søt og liten og utrolig fin. Så gleder meg til en uke der ute igjen i begynnelsen av august - satser også på bedre vær da.

I går var vi på skolen for en helt vanlig skoledag, men så på to filmer - noe ikke de fleste jentene gjorde, for vi lå på sofaen på grupperommet og slappet av og pratet i steden - og pratet om avsluttningsturen.

I dag har vi hatt fri hele dagen. Dro en tur bort til Stine ved halv tolv, tolv tiden - pratet om litt av hvert og fikk sett hverandre - senere hentett mamma meg og vi dro en tur til Nordby. Etter noen timer der fikk jeg ikke tak i det som var planen, men en kjole og blazer - har lett lenge, men ikke funnet en jeg ville ha i form og farge- samt noe undertøy og sokker fikk bli med meg hjem.

















Nå skal jeg kose meg med fersk sushi - DET ER SÅ GODT!! - og slappe av før jeg skal få ryddet rommet i kveld. I morra er det bare å sove til jeg våkner, pakke bagen, treffe Lasse og så dra avgårde til Silverhornet (Hellestrand) og være der i tre dager med klassen. Glder meg masse ! :D

















Vi blogges!

Ingen kommentarer: