25 desember 2010

1. Juledag

Første juledag er ennå ikke helt over, men ganske så snart skal jeg krype til køys. Ble rammet av en kraftig forkjølelse i går så slet litt med verking i kroppen og feber i går og bedre har det ikke vært i dag før nå. Har tilbragt mye tid liggende i dag, men heldigvis er det jo avslappning som hører med til første juledag. Koseklærne har også vært inntatt og jeg har rett og slett ikke løftet en finger!















Koseklær fra Match, Bikbok og lindex

Se hva jeg fikk av elskling! En diamantring i hvitt gull. Han er gææren!















Så fornøyd lykklig jente!

Fikk også mye annet fint som jeg ønsket meg og som overrasket meg. Morsomt! Ble også noen gavekort så det blir kjekt nå i romjula når salget starter og jeg kan kose meg :) wihii.

2 kommentarer:

Boho Alex sa...

sv. Det skjønner jeg godt, er alltid rart å se bilder av seg selv. Men du ser ihvertfall veldig flott ut! :) Håper det var greit jeg la dem ut, bare å si ifra hvis du vil jeg skal fjerne dem eller noe! Ikke være redd for det :)

Jeg ble ihvertfall veldig fornøyd, tror det blir en fin oppgave! Masse tusen takk for hjelpen, du var kjempe flink! <3 Skal få ordnet bildene til deg snart også^^

Nanna Charlotte sa...

Takk for det <3 neinei, var helt greit :) Utrolig bra, det var det viktigste! Krysser fingrene for deg :) takk igjen kjære deg! <3 Det har vært helt utrolig gøy og lærerikt, og jeg må bare takke deg masse for at jeg fikk lov :)