12 februar 2011

Jeg prøver meg som blogger igjen.

Er nok ikke mange av dere som er igjen her nå? Så det var litt i underkanta to måneder siden jeg var her inne selv og skrev sist, så skjønner hvis dere hat fått bedre ting å gjøre. Har ingen unnskyldning annet enn at det har vært mye skole og andre saker som har stått på for tiden. Og at det rett og slett har vært deilig å bare tenke på andre ting og ikke hva jeg skal skrive eller publisere her. Men etter en slik pause, har det jo begynt å klø litt i fingrene igjen og jeg tror jeg har fått en litt mer gira gnist til å begynne igjen. Vi (jeg) prøver hvertfall.

Følte meg jo litt mer som en blogger igjen igår, når det endelig var min tur til å få noe i postkassen. Så morsomt! Mini julaften, mini bursdag, bare unntak av at jeg kjøpte det selv da:

















Kjole fra H&M (s) ubrukt med prislapp på og pelsvest med tibetansk lam og ekte skinn bak (litt stor, men fin som vest) begge deler fra finn.no

















Litt dårlig kvalitet på bildene, er tatt med iphonen, siden det er det jeg har tilgang til nå. Men kommer bedre bilder senere når dere får se jeg bruker de på. I skrivende stund er jeg hos mormor og morfar (mimmi&nenne) sammen med Lasse. Snakkes senere!

2 kommentarer:

Hannaaaa sa...

Moro at du begynner å blogge igjen, og så braaaa at du er fornøyd! Gleder meg til å se de på deg, søtnos. <3

Nanna Charlotte sa...

Herlig du, vi får se om jeg får til noe lek lekk lekkert da ;-)