15 desember 2010

Nest siste uka før jul.

Siden sist har det vært en helg fylt med kjærstekos, 40års lag, enda mer kjærstekos, god mat og håndball titting. Mandag og tirsdag har det vært prøver -dvs. prøveøving- som har stått i tankene. Har også fått tilbake littegran og det har vel gått helt greit. Noe bra og noe mindre bra. Men alt i alt bør jeg ikke stresse så veldig med karakterende nå før jul, det viktige er jo å lage seg et grunnlag man er fornøyd med, fortsette å jobbe, holde det nivået og kanskje prøve å forbedre seg litt til når det går mot sommersesongen. Så føler vel at jeg ligger der jeg vil med karakterene så langt.

Klarte å komme meg på håndballtrening på mandag, noe som ikke har skjedd på to uker på grunn av prøver og min dårlige form. Sliter fortsatt med pusten min, så var ikke i mine fulle fem når jeg kom hjem, men men, prøver hvertfall så fort jeg orker litt. Så dagens trening får foregå uten at jeg er på plass. Men får prøve å komme sterkere tilbake i morgen når zuma står for tur. Så fort ferien er igang skal jeg på ny time til Smith Meier, så krysser fingre og tær for at han ser forbedring og vet hva vi kan gjøre så det blir bedre fremover.

I går fikk jeg til en tur til Nordby senteret med søte Marte Teien, ble litt titting og fikk ordnet hvertfall en julegave, årets første for min del. Ble også noen småting til pakkekalenderen til Lasse og en herlig lue og en vakker kjole til meg selv. Hadde vel plalagt å komme litt bedre ut med gaveinnkjøpene, men men, turen var kos i seg selv. Litt deilig var det også å gå gjennom nordbysenteret å spørre seg selv om det er flere butikker å ta turen innom, eller det å gå inn og ut av butikk til butikk og faktisk ikke ha lyst på noe. Sliter derfor med å fortelle familien, venner og kjæresten om hva jeg ønsker meg. Jajja, jul blir det jo uansett!

Her er forresten en sneak peek av fotoshooten med Alexandra:






















Kos dere vidre folkens!

2 kommentarer:

Marte sa...

Det var en utrolig koselig tur Nanna! Kjempe glad i deg vakra...
Love M

Nanna Charlotte sa...

Urolig hyggelig <3 glad i deg å, kjære deg! :)