10 desember 2010

Herlig selskap og artig modellering

Hei søte dere! Har hatt det utrolig morsom i dag! Først ut var herlige kommentarer på dagens skole anntrekk. Vidre, etter skolen dro jeg hjem og hentet kjoler og dill dall for så å dra til Alexandra og fryse rumpa av meg. Sto modell for henne til en skole oppgave som var veldig morsomt og lærerikt. Jenta er så flink bak kameraet og lett å jobbe med når hun styrer litt og forteller hva hun ønsker. Søstra, adeline er også super, nå var hun med å hjalp til med reflektor?(tror jeg det het), men regner med at hun er en kløpper bak kameraet hun også. Gikk faktisk bedre med kulda enn jeg hadde trodd, så tror ikke det kom noen gåsehud til syne på bildene. Håper hun fikk det slik hun ville. Tror også det blir en tur til iløpet av jula, så gleder meg veldig allerede. Er kjempe koselig å være hjemme hos de også og bare tilbringe tid med diss to vakker jentene :) nå skal jeg vidre på pinekjøtt, mmmm. Ses kanskje en tur i morra.

Nuss fra meg!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Så søt du er! Reflektir er riktig vettu, så flink så :) Takk for idag, kjempe koselig å være med deg <3

Pernille S sa...

Så gøy!
Det er vel noe som passer midt i blinken for deg antar jeg ;)

Nanna Charlotte sa...

Gøy var det definitivt! Kanskje? Syns det var artig å prøve noe nytt, men vet jo ikke hvor ofte det blir :)