08 desember 2010

Tips til sesongens festligheter

Skal du på julebord, i bursdagsfeiring, i et eller annet årslag, vennine kveld, en tur ut på byen , date med kjæresten eller på en vanlig festlighet er det artig å finne frem finstasen. Kan nok tenke meg at det er størst sannsynlighet for at julebordet står i sentrum hos de fleste denne tiden av året. Det er det samme om kjole er ny, vellbrukt eller har lugget på vent. Desember er en måned fylt med arransjementer og stas, så du har god grunn til å føle deg litt ekstra pyntet og fin! Her er noen forslag:

















Forslagene er hentet fra polyvore.com så si ifra hvis nettbutikk frister å vite.

Farger er det som dominerer årets julebord. Knall farger. Og motet til å vise seg frem og syns. Men mange safer alikevel med den lille sorte, og noe galt er det vel ikke i det?. Det viktigste er at man føler seg vel. Da stråler man mer enn uansett kjole kan gjøre! Selv, er jeg jo ingen stor bruker innen det sorte, så jeg hadde definitivt heller valgt farger. Må nok også tillegge at jeg heller ikke er den mest fargesterke, men en fin variant i duse toner? Der har du meg :)

2 kommentarer:

Adeline sa...

Nydelige kjoler!

Hannuhhhhh sa...

KOS MED TIPS, de var så fine så<3