16 februar 2011

Slik ser jeg ut i dag.

Kort oppsumert gikk gårsdagen bort til vasking og avslappning hos Olla (oldemor), sarpsborgtur med mamma og Joachim fordi de skulle klippe seg, - selv fant jeg noen godbiter rundt omkring på senteret, men hadde ikke med meg penger, så får se om de blir prioritert senere eller havner i glemmeboken - tv titting og pugging av spansk muntlig.















Maxi kjole - lindex, genser - vila, belte - anthon, armebånd - lykke og acessorize og øredobber - veromoda, støvletter bianco.

Sluttet ti på halv tolv i dag, så det var deilig å dra tidlig fra skolen. Gjorde noen ærender, byttet noen saker og tok turen innom Lykke. De har fått inn noen søte herligheter for våren, så blir vel til at jeg tar turen tilbake snart og kommer ut igjen med en pose eller to i hånden. Blir så vidunderlig å kle seg i lettere tøy og herlige stoffer så fort gradene kommer seg godt opp på pluss siden av gradestokken og våren/sommeren er på vei. Jeg gleder meg!

Nå er planen å slappe av med vampire diaries og gossip girl før jeg skal begynne å pugge til samfunnsfags prøve i morra og skrive engelsk muntlig fremføringen min til fredag, slik at det bare er å pugge på stoffet og uttalen i morgen. Regner vel også med at det blir to-timers håndball trening klokka seks, om jeg ikke føler meg helt på villspor til i morgen. Ha en fin onsdag dere, allerede over halvveis i skoleuken og snart er det vinterferie! me like. Hva er deres planer i ferien?

2 kommentarer:

Boho Alex sa...

Så fin du er! <3

Bra du blogger igjen! Men bare si ifra hvis du vil at jeg skal lege en header til deg altså. Er kanskje litt kjipt å ha navnet mitt oppi hjørnet på header bildet :)

sv. Hmm, er vanskelig å forklare. Men ser du har prøvd deg ut på malene som er :) Bare å prøve dem ut, og farger osv. Var det jeg gjorde. Klarer ikke å forklare det her!

Nanna Charlotte sa...

Takk og bukker kjære deg <3

Ja, hvis du har lyst og tid så er det bare å tukle i vei, har ikke photoshop og kan ikke si at jeg har talentet, så det er jeg mer enn takknemlig for om du har lyst til :) Bruk gjerne de forrige outfitbildene og bildene du har tatt, ellers står du fritt til å velge hva du vil. På forhånd takk.

Skjønner! Men ja, har prøvd meg frem litt, så får bare fortsette å prøve til det blir som tenkt.