17 februar 2011

Dagens plan.

Heisann søte dere! Føler at samfunnsfag prøven i dag gikk ganske greit. Selvom jeg følte meg usikker og helt på jordet tidligere i dag. Ble hjemme fra trening i går fordi jeg manglet krefter til å bevege meg rundt i et høyt aktivt tempo og hadde ingenting på en håndball trening å gjøre. Burde nok derfor fått lest mer og følt meg tryggere, men innimellom klarer man ikke å ni pugge på et stoff hele tiden. Mange forskjellige grunner kan spille inn på det, men i går var mine at det er så mye skole for tiden at jeg var litt lei, temaet var ikke det som interesser meg mest og jeg brukte tid på å gjøre engelsk fremføringen ferdig - ganske deilig med tanke på i dag, trenger jo da bare å øve på innholdet, lære meg det utenatt og forberede fremføringen til i morgen. Istedenfor å måtte jobbe med teksten også. Jeg har bestemt meg for å prate om "blogg", så kanskje jeg lager til fremføringen her og bruker min egen blogg som fremførings materiale istedenfor powerpoint, hva syns ? ... eller ta en jenteversjon av dette?













Det blir nok ikke fortgang av produserte innlegg i dag heller for øving til engelsk fremføring står i fokus. Engelsk er absolutt min svake side, så trenger en firer -eller opp- for å kunne bedre muligheten min om å få 4 i slutt karakter til sommeren. Dere får smøre dere med tolmodighet så ses vi snart ;-)

Ingen kommentarer: