17 februar 2011

Ukens tips!

Tenkte jeg skulle begynne med ukens tips. Blir nok i forskjellige sjangere, men et tips i uken skal jeg nok klare å komme med. Hva syns dere, fin sak ?

* Ha alltid med deg et bind i vesken eller bagen din, ikke nødvendigvis bare for "jentesaker" - problemer, men det er også en smart ting å bruke hvis du eller en vennine svetter mye. Du fester det bare inni (under armen, ved armsømmen) genseren eller blusen din og vips: det trekker til seg svetten og du slipper ringer under armene hvis det ikke er passelig.












La meg vite om det er til nytte og om dere vil at jeg skal fortsette med dette ;-)

5 kommentarer:

Anonym sa...

VEeeeeeldig nyttig og flott!
Har du personlig prøvd dette, og svetter du mye? xoxo

Nanna Charlotte sa...

Morsomt! :) nei, har ikke prøvd det ut selv, men plukket det opp når jeg så på en serie. Kan ikke si jeg har tenkt den tanken selv, men syns det viket ganske brukbart. Både og, kommer helt ann på.

Boho Alex sa...

God ide! Fortsett med ukas tips :-)

sv. Jaja, lager gjerne! Så skal se om jeg får laget en nå i ferien <3

Hannuhhhhh sa...

Jaaaa, utrolig moro med slike "uvanlige" tips. Keep it up babe!

Nanna Charlotte sa...

Snill du :)