14 mars 2011

Hyttetur 2011

Hytteturen har vært vidunderlig! Været har vært knall med masse sol, formiddagene fylt med lekende trening og artige turer i snømengdene. Ettermiddagene og kveldene med avslapping og kos.

Ganske kort tid etter at vi hadde inntatt hytta var sengesettet tatt på og sengen redd opp. Klar til bruk i fem dager og fire netter.















Smågodtet var også på plass! Samt sjokolade, potetgull og påskeegg. Her snakker vi hyttekos.


















Sjefen sitter klar og inntar spilleregler. Dette brettspillet viste seg å ta laaaang tid når det først var startet, men brettspill hører alltid med på hytta. Litt værre var det å skaffe seg kakestykker, for selv spørsmålene til ternekast 1 var vriene iblandt. Morro ble det hvertfall med engasjerte medspillere.















Koseklærne var godt tatt i bruk alle dagene og bagen min var forundrende liten.

Utebilder har det ikke blitt tatt noe særlig av denne gangen, eller jeg har ikke vært flink til å ha kameraet i hendene, men kost oss har vi sikkert og vist gjort. Det har både blitt en oppvarmingstur til sjusjøen skisenter, en finfin langrennstur etterfulgt av noen små, en fin tur til lillehammer sentrum og en knall tur til bakkene i hafjell. Det er noe av det beste jeg har opplevd på brettet. Så morro!

Med denne finfine turen, kan jeg si meg ferdig med snø og kaldt vær. Nå lengter vi etter varme og herlige vårdager!

Ingen kommentarer: