15 mars 2011

Små vårtegn.

Så herlig å se snøen begynne å smelte og kjenne sola varme skikklig. Er hyppig innom yr.no - kjekt med app på mobilen - og følger med. Fra helga av skal gradestokken vise helt opp til mellom fem og åtte plussgrader. Jeg har fått smak på våren! Hva med dere? Hva gleder dere dere mest til ?

















I dag er og blir arbeidsdag. Annenhver tirsdag er vaskedag hos oldemor, så der har jeg vært og spendt av noen timer allerede. Spist middag og pratet har vi også gjort. Nå skal jeg ganske snart komme meg til hjortsberghallen for et dommermøte og deretter må nesa mi ned i spansk boka. Itillegg har jeg en norsk artikkel som skulle vært skrevet til innlevering i morra. Merker de forrige dagene på fjellet straffer seg litt, men men det var verdt det. Nå er det jo bare fem uker med hardjobbing, før det er påske og ferie igjen. Wihhii.

Dere syns vel det er like deilig med ferie dere som jeg! :D

2 kommentarer:

Tone sa...

Gjett om! Det er ganske deilig å kunne gjøre hva man selv vil :) finne på ting med venner og/-eller kjæresten hvis man har det. Men det er jo også ganske deilig å slappe av selv innimellom, det syns jeg! :)

Nanna Charlotte sa...

Ser den! Synd at dagene går så fort unna, så fort man har fri bare :/ men men, det er alltid digg!