15 mars 2011

Sjarmen er viktig (for meg).

Litt etter litt begynner isen og smelte og våren kommer sakte.... men sikkert. Regner med at i slutten av denne måneden eller i starten av april blir veiene bare og klare for to-hjul fremkomstmidler også. Så det er på tide for meg og finne meg en søt skatt. Hittil har jeg vært kresen og litt uheldig - mange jeg har falt for har vært 10t med bil lang vekk fra huset mitt - derfor sitter jeg bare klar med et 1års gammelt førerkort som ikke vil komme til stor nytte, hvis jeg ikke får rompa mi i femte gir og skaffer meg en herlig sak.












Problemet er bare at jeg har mine krav. Jeg vil ha en spesiell sjarm. Ganske gammeldags og jentete. Helst en lys, sart farge og ikke altfor dyr. Vespaene er lekkre og gir den følelsen jeg vil ha, når jeg putrer rundt vakre vår og sommer dager, men de fleste som ikke faller fra hverandre er i overkant av den prisen jeg vil gi. SNart håper jeg at dette scooter problemet er i orden, for jeg vil ut på tur :)

Ingen kommentarer: