28 mai 2011

Unna gjort.

Sto opp tidlig denne lørdagen så fikk tid til å kose litt med kjæresten og spise en herlig frokost - brownies og jordbær med sjokolademelk - før han dro hjem for å hjelpe faren sin med forberedelsene. Har fått pakket inn gaven til Svigerfar, endte opp med en mørkebrun skinn lommebok så får håpe han blir fornøyd eller bytter den til noe han eventuelt trenger.















Har rukket å gjøre nettoppgavene til kapitlene vi skal ha prøve i til mandag, i geografi. Tatt turen ut på jobben til mamma Therma og fått unna vaskejobben. Så da slipper jeg å tenke på det i morra etter at jeg har jobbet ni timer på gottebiten.















Nå har jeg fått i meg en liten lunsj og skal lese igjennom sammendragene til kapitlene og etterhvert begynne å pakke bagen - blir med Pia og Lasse hjem i kveld - og stelle meg i stand til anledningen. Regner med å få lagt ut bilder av antrekket før jeg drar. regner med at alle får en fin lørdag ettermiddag, kveld også spørs det om vi ikke ses før til mandag. Blir lesing i morgen kvelde etter jobb.

Nanna.

Ingen kommentarer: