27 mai 2011

Ryddings.

Etter å ha slitt seg igjennom en økt med spansk - heltidsjobb - og en økt med engelsk - halvtids, ikke fult så kjedelig - er det rart hvor deilig det er å være ferdig med skoledagen. Stoppet på veien for å fylle bensin og denne gangen ble det mer enn femtilappen. Nesten litt flaut de første gangene jeg har fylt å legge en tjuekroning på disken, men men. Scooteren bruker ikke mye bensin.

Når jeg kom hjem fikk jeg gjort hverdagens normale plikter, spist litt og slappet av i en halvtimes tid, før jeg satte i gang med støvsuging, støvtørking/vasking og rydding av rommet mitt. Ble også til at jeg trikset litt med garderoben min. Er innmari lei av å ha alt hengenes på skapdørene og walk-in closet'et som er planlagt når alt annet er ferdig, får jeg nok ikke før jeg har flyttet ut.















Uansett så fikk jeg gjort alt som skulle gjøres og litt til. Så får vel si meg fornøyd sålenge!

Nå skal jeg en snartur i byen med mamma ordne gave og litt annet, så skal jeg komme meg av gårde og hjelpe kjæresten og svigerfar med forberedelser til morgendagen, slappe av og kose meg med kjæresten resten av kvelden.

Snakkes!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Alle jenters drømm! Håper du også rekker å innrede walk-in-closet'et, vet det blir amazing! Gleder meg til å se :)

Nanna Charlotte sa...

Så utrolig koselig å høre! Krysser fingrene for det jeg å :)