22 mai 2011

Nytt.

Sommergarderoben min - eller garderoben min generelt - består stortsett av duse og sarte plagg. Fargene, stoffene og mønstrene er for det meste tynne, lette og sarte de også, fins ikke mye skinn og nagler her i gården. Men litt mer fargeglade farger og mønstrer blir det mer av nå som sommeren kommer- er her til tider(?).

Helgens kjøp - knallrød kjole!















Vanskelig å ta bilder av kjolen uten at den skulle se knall rosa ut i blitsen, men kommer bedre og mer naturlige bilder så fort jeg bruker den, kanskje i helgens kommende 50årslag?

Uansett så er det morsomt med noe uvanlig -for min del - og fargesterkt i garderoben når det er en så stor del av sommerens mote. Jeg vil nok ikke fullføre trenden med mange sterke farger sammen, store og mye på en gang, men å vinkle det ala min vri er morsomt. Rødt er jo så lekkert til brune bein å da!

2 kommentarer:

tante Turid sa...

Allting är läckert på unge, pene piker! Och så syns jag du är väldig duktig med alla dina jobb och skole m.m. Hoppas vi kan ses i sommer.

Nanna Charlotte sa...

Hyggelig å høre! Jaa, det skal vi få til :-))