22 juni 2011

Neglelakk.

En av de letteste måtene å være med på årets colourblocking-trend er å bruke neglelakk i sterkefarger. Det er også et kult tillegg til antrekket om du ikke føler deg helt vell med å bære de sterkefargene på plaggene. Neglelakk syns jeg kan være en morsom detalj, bare det er fint gjort. For er det slurvete, litt dårlig kvalitet eller begynt å flasse av er det nesten ingenting som er så stygt. Av en eller annen grunn har jeg aldri vært noen stor bruker av neglelakk for jeg fikser det ikke på meg selv når den er lagt på. Hvem vet hvorfor? tror det jeg bare ikke føler meg bekvem med det. Uansett så har det tatt lang tid å finne noen jeg har klart å bruke som jeg ikke har tatt av igjen like etter den har havnet på.

Nå har jeg funnet to stk på kort tid:















Denne i en gammelrosa farge fra Mavala og en i beige fra Deborah Lippmann, men den må først komme inn igjen. Viser dere da. Jeg tror nok at jeg klarer disse fordi de er så og si nøytrale og ikke syns så veldig mye.

Ingen kommentarer: