22 juni 2011

Sommerplaner 2011.

Sommerferien er i gang og i år vil den bli litt annerledes enn det den har vært på noen år. Det vil ikke bli en ferie der vi drar til syden og er sikret sol, bading og 50'c i sola i to uker. I år vil det bli mye jobbing, en fri uke og en del fridager. Derfor blir det om å gjøre å utnytte fridagene så godt som mulig og heller sette opp en del småturer.

♥ Oslo tur med Lasse og familien












♥ Mat og trebåtfestivalen - jobbe, servere
♥ Besøke farmor
♥ Jobbe 3 uker - Gottebiten
♥ Grebbestadcamping med Lasse












♥ Jobbe 2 uker - Gottebiten
♥ Friuke - ferie med familien: sydentur/cruise?












♥ Jobbe 2 uker - Gottebiten
♥ Langfri - mandag til torsdag, tur?

Og så fort jeg får enkle fridager i ny og ne, vil det bli brukt på:

♥ Kjærstekos
♥ Grilling
♥ Spise ute
♥ Sene kvelder












♥ Soling og bading
♥ Treffe venner
♥ Byturer - café

Ved siden av dette blir det vasking på Therma en gang i uken og vasking hos oldemor hver fjortenedag. Penger sa du? Jaa. Fint.

Så denne sommeren består stortsett av jobbing. Sju av åtte uker er jeg satt opp på gottebiten, med to fridager i uka, og litt mer noen uker. Så som du ser har jeg allerede fått til og bestemt noen småturer og hendelser, så gleder meg! Ved siden av dette er det jo dager jeg slutter tre og fem, og da får jeg bare være flink til å utnytte tiden, været eller det som måtte være godt. Ferie skal hvertfall smake godt, jeg skal kose meg og gjøre det jeg har lyst til.

God sommer alle sammen!

Ingen kommentarer: