29 juni 2011

Sommer.

Nå har jeg to fridager denne uken og det smaker vidunderlig! Snart blir jeg hentet av farmor og vi skal nok komme oss rett på stranden. Sol og bading er det som frister mest når været er så fantastisk fint som det er nå. Håper det er varmt nok i vannet, slik at det blir deilig å bade.












Topp fra MQ, skjørt fra Gina, bandue fra Bikbok og ballerina fra Bianco

Nå blir jeg to dager hos farmor, eller jeg skal bruke fridagene mine sammen med henne. Det fins ikke mye nett i leiligheten hennes, så blir nok ikke noe blogging på meg. Ellers så skal jeg jobbe igjen når jeg kommer hjem. Så dere hører nok ikke noe herfra før til søndag eventuelt. Uansett så får dere kose dere masse i det fine været og nyte fridager og sommeren så godt det lar seg gjøres! Heiijddå.

Ingen kommentarer: