30 juni 2011

Uheldig brent.

Det har vært deilig å gjøre noe annet i noen dager, vi har jo vært så utrolig heldige med været. Derfor dro vi rett til feriehjemmet og badet og solet oss. Ble vel til at vi var der i fem timer og det, for min del resulterte i en god del brente kropsdeler. Jeg var flink jente og smørte meg, men siden det var en del vind som var lunka og gjorde så du ikke ble varm og kjente det stekte så smørte jo ikke jeg meg flere ganger. Puhhhhh, nå skulle jeg virkelig ønske at jeg gjorde det av ren vane.



























































Skinnshorts - object og t-shorte - zara

Ble til at jeg måtte velge litt smarte plagg når jeg skulle bort til Lasse i ettermiddag. Shortsen siden den er såpass tykk at det ikke gjorde vondt på rumpeballene når jeg sitter og t-shorten fordi den er så tynn og lett på huden. Valgte også en bh uten stropper som hjalp veldig, men den måtte av etterhvert for jeg klarte ikke låsen skjærende på ryggen. Jaa, satser på at tyrkia salver hjelper i natt og at jeg er fitt for fight i morgentidlig når jeg skal ta bussen til jobb. Fått bra farge på beina i det minste da. Snakkes!

Ingen kommentarer: