27 juli 2011

Sponvika - Tjuholmen - Skjærhallen

I dag ventet vi - Lasse og jeg - på å bli hentet i båt av tante, onkel og søskenbarna mine på bryggen i sponvika. Det gjør ho ingen ting å sitte på brygga og vente et kvarter når været er så knall og livet bare underbart.



Vi kjørte båt et lite stykke og det er så vidunderlig deilig. Sola i ansiktet, vinden i håret, mye og se på og herlig vann. Gud, jeg liker og ta turer ut med båt (merk: ville ikke hatt det som feriested i fire uker, men og ta noen turer ut er fantastisk). Vi la til på tjuholmen og vi fikk solet oss godt i solen, merket solstrålene tok på kroppen. Badet gjorde vi også og det leeeeenge. Det er så godt når det er deilig å bade og man er ute i lenge for å kjøle seg ned og ikke begynner å fryse.

Det ble grilling og kos på stranda før vi kjørte vidre en tur i båten igjen. Tok en svingom innom skjærhallen og tok en softis. mhmmmmm! Sommer er vidunderlig.

Etter en god del timer ble vi levert igjen på brygga i sponvika. Og akkurat slik som du ser på bildet over vill jeg ha det når jeg blir eldre. Tenk så perfekt og idyllisk!
Nok en finfin dag, er så innmari glad for at sola titter frem. Det gjør så mye med alle og alt blir så mye bedre. God stemning.

Ingen kommentarer: