27 august 2011

Heldig jente.

Fredagens begivenhet var veldig hyggelig og fin. Alltid like koselig med familie på besøk og kan det egentlig bli bedre når alle har med seg gaver til deg? hmmm. Vanskelig å slå det. Jeg ble hvertfall fornøyd med alle gavene og så og si alt på ønskelista mi ble strøket ut. Blir jo litt dyrere gaver når man bli eldre, så veldig mange fikk jeg ikke, men mer enn nok til å bli strålende fornøyd. Det viktigste er tanken og det morsomste er at man får det man ønsker seg, sant?!

Hvertfall så endte jeg opp med en pcveske fra Marc by Marc Jacobs, to tinn lamper fra Lama, - som jeg har ønsket meg veldig, veldig lenge, så de første gang i et interiør blad for hvertfall et og et halvt år siden - to bøker som handler om Carrie i Sex og Singelliv når hun var ung og alt startet, før hun møtte de andre og ble kjent i byen, kjegleformet krølltang fra Remington som lager ganske naturligekrøller, må bare få litt øvelse, et stort gulvspeil fra Hemnes, Ikea, som fortsatt står i plast og papp siden jeg ikke helt vet hvor det skal stå ennå. ++ litt treningstøy og jentestæsj. Fikk også en finfin sak fra meg selv, som dere får se bilde av til uka.

















Nå gjenstår bare jentebursddagen som blir feiret om to uker. Den ble utsatt siden noen av jentene hadde andre planer og ikke kunne i kveld, mens andre ikke kunne i morgen. Så da gleder jeg meg til å feire den med vakre jenter lørdag 10.september. Da skal vi kose oss!

Blir også koselig å tilbringe selve dagen med kjæresten, så i kveld gleder jeg meg til spising og kino med kjæresten. Jeg vet at kvelden kommer til å bli kjempe herlig og veldig klisjeee. Det liker vi!

Ingen kommentarer: