27 august 2011

Selve dagen.

Fikk ordnet oss og kommet oss ut. Stoppet utenfor Bakgården og spurte om det var noe ledig bor, men der var alt allerede bestilt, så vi måtte snu og finne oss et annet sted. Tiltross for litt smår regn og rusk endte vi opp på Sjøbris. Med varmelamper og tepper var det ikke noe problem og vi koset oss veldig. Morosmt at folk er flinke til å gå ut og spise og bruke restauranten utenom sommeren og strålende vær.

Senere kom vi oss avgårde til kinoen. Stoppet innom joker på veien oppover, så fikk variert litt på kinogodiset, denne gangen ble det melkesjokolade cookie og iskaffe. Når vi hadde bestilt biletter og damen sa at det ble 85,- på hver, nevnte Lasse at han skulle ta begge siden jeg hadde bursdag i dag. Damen utbrøt stopp og sa at hvis jeg kunne legimetere at jeg hadde det, fikk jeg gratis bilett på selvedagen min. Artig! Så da vet dere det folkens, gå bare på kino på bursdagen deres, og sats på at en av filmene som går er knall bra - det var nemlig Hodejegerne!

Kult at man kan gå på kino å se en så bra norsk film for engangs skyld. Håper de filmer resten av serien til Jo Nesbø også, for da gleder jeg meg allerede.





















En meget fantastisk og vellyket kveld for meg. Man trenger å oppleve litt klisjee til tider. Alle sammen, uansett om du er like kosejente som meg eller ikke. Det skader ingen...

Takk for alle gratulasjoner, folk er så snille!

Ingen kommentarer: