29 august 2011

Kreativoppgave.

Skoledagen i dag gikk greit unna. Markedsføring og ledelse er yndlingsfaget så langt og det er helt utrolig gøy i timene. Læreren er så flink og har en undervisning som får alle til å ville jobbe og stå på! Knall bra, er det. I dag fikk vi en kreativ oppgave: som var å finne på et nytt produkt som var en problemløser. Først fikk vi utdelt litt plastelina og brukte altfor lang tid på å gruble over hva vi skulle finne på for noe. Men etterhvert som tiden gikk og vi tenkte i baner som omhandler alle våre dagligdags rutiner, fant vi ut at et regntrekk til scooterne med varme inne i var et smart produkt som ikke fantes på markedet.

Framføringen gikk bra og vi fikk bra respons tilbake. Selv kunne jeg helt klart tenkt meg det på denne årstiden når det regner til tid og annen og gradestokken kryper merkbart nedover.

Litt fornøyd med vår egen scooter i plastelinaleire også, fin? Ikke sant?! Så skryt til Marte, Silje og meg som utgjorde en finfin gruppe og tre flinke hoder.

















Morsomt fag, morsom oppgave. Gleder meg masse til videre, for selv tror jeg dette vil være toppfaget gjennom skoleåret. Satser på at det vil fortsette og være like gøy og at teorien bare vil gjøre meg rikere og flinkere.

Hvilke fag har du valgt som programfag - om du går almenn? Hvilket liker du best?

Ingen kommentarer: