28 august 2011

Interiør inspirasjon.

Søndager er til for å slappe av og det er så deilig når du kan ta det helt medro med god samvittighet. Jeg dro ut på Therma og fikk vaskejobben unna gjort litt før fire. Fikk derfor en treg og deilig morgen, men kjæresten, frokost rundt kjøkkenbordet med familien og med rolig tempo og søndagshastighet. Etter jeg var ferdig med vaskingen var det fortsatt overraskende mange timer igjen av dagen, og da er det så deilig å fortsatt ha tid til å gjøre litt forskjellig annet. Kjæresten var hjemme og pakket i mellomtiden - klassen drar til Jotunheimen fra mandag til torsdag - så fikk spist middag, sett film og tilbrakt siste stunden i verdens beste armkrok.

Har litt skjønnt interiør og vise dere på en søndag, det er hvertfall helt klart at en bit av dette blandet med min egen stil/ smak vil forme eventuelt leilighet og huset mitt i en senere tid. Har ingen planer om det ennå, men snart, om noen år til. Nyt det, og se om dere får til inspirasjon:


















I morgen er det en ny uke full av muligheter. Og jeg skal til privatlege på Volvat i Fredrikstad. Vi snakkes.

5 kommentarer:

PernilleM sa...

Så utrolig fint hus!

Nanna Charlotte sa...

Mhmm, hadde ikke gjort noe å bodd der?! :))

PernilleM sa...

Hadde ikke hatt noe imot det nei! :-)

andrea sa...

Jeg døøøør!! Herregud så fint!

LenaAmAk sa...

Hei. har du noen fargekoder på malingen på veggen i stue og spisestue? :)