24 august 2011

Rustrødt.

















Genser: Only Skjerf: Noanoa Bukser: Lindex Ballerina: H&M Ring: Lykke

I dag kom årets første høstantrekk fra min side. Med innslag av rustrødt, brunt og beige, akkurat som jeg fortalte dere i går at fargepaletten min ville se ut denne årstiden. Jeg elsker buksene jeg har på meg for de er helt perfekte i mønsteret, de er slakke og lange, jeg kan bruke de både med høyt og lavt liv og stoffet er helt utrolig deilig å ha på seg! Disse vet jeg at jeg kommer til å bruke mye.

Nå skal jeg bare slappe av og ta det medro, deilig. Tror jeg skal dra å se på opprøret mellom TTIF junior og Kvikk junior etterpå om det ikke regner for mye. Ellers blir det vel å hjelpe mamma for til fredag blir det stor bursdagsfest her med over 20 personer. Gjett hvem som har bursdag til fredag + 1dag = Lørdag. wihii!

2 kommentarer:

Mathea sa...

Så tynn du er !!! Hvordan klarer du det uten å trene eller noe? Sliter du ikke fortsatt med pusteproblemer? :))

Nanna Charlotte sa...

hmm, takk :D Er ganske så sikker på at jeg har en veldig bra forbrenning, siden jeg spiser absolutt alt det jeg har lyst på, akkurat når jeg har lyst på det. Joo, fortsatt innmari plaget av det ://