23 august 2011

Designing av forsiden.

De to siste kveldene har jeg tilbrakt tiden sammen med gamle blader, nye blader og noen midt i mellom de aller fleste har vært costume. Det har helt klart tatt tid, men siden jeg er ledig på ettermiddagene, kveldene nå er det morsomt å pusle med noe jeg interesserer meg for. Nemlig form, farge og utseende - hvordan alt blir satt sammen. Kanskje også en liten smule mote siden jeg har alle disse bladene?! :)

Derfor tok jeg fatt i den ny innkjøpte kladdeboka mi og begynte å designe min egen forside. Altfor kjedelig med svart bakgrund med et sjutall på, når jeg isteden kan gjøre noe kreativt!















Ressultatet har hvertfall - nesten - blitt ferdig på to kvelder. Tiden går fort unna når man klipper, plasserer, nøler, legger det bort, plasserer og limer.















Nå virker jeg å ha blitt fornøyd, mangler bare litt blondebånd, sløyfer og evt det at jeg skal skrive kladdeboka oppe i venstre hjørne. Denne høsten, vinteren ser dere vel at det vil gå mye i beige, brunt, gammelrosa og rustrødt for min del. Også i skolesaker:















Har dere ordnet skolesaker ennå? Hvilke farger satser dere på ? Og evt har du fått en favoritt farge denne høsten?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Herregud hvordan går det ann å være så flink?! Perfeksjon, sier jeg bare! :O

Nanna Charlotte sa...

Tusen tusen takk :)