22 august 2011

Skolestart.

Om litt under en halvtimes tid skal jeg kjøre avgårde med perla mi - som jeg forresten har vannplanet med - ned til porsnes. Etter så og si akkurat to måneders sommerferie - eller skal jeg si skoleopphold? - vil jeg være tilbake til hverdagen, almennlinja, men nå også prgramfag. Jeg gleder meg og satser på at fagene er akkurat slik jeg ønsker om ikke bedre. Blir morsomt med litt forandring uansett, og å ville lære mer av en ting som interesserer meg. Uansett er det greit å se igjen alle. Noen har jeg hatt kontakt med i ferien, men en god del har sikkert rukket å forandre seg litt.















Det meste av skolesakene er i boks, foruten om at dataene og bøkene ikke kommer med det første og at jeg vil se etter et enkelt nytt penal. Ble så mye unødvendig kluss på mitt gamle i førsteklasse. Sekkene kommer jo også ikke før dataene, så det blir vel ikke nødvendig å ha med seg så mye i første dagene. Bare muntlig og skriftlig informasjon tenker jeg.

Viser dere førsteskoledag antrekk etterpå, nå skal jeg gjøre meg ferdig å komme meg avgårde folkens. Vi snakkes!

2 kommentarer:

Marte Teien sa...

Blir nok bra skal du se! Vet om to snupper som skal få sekser i markedsføring hvertfall:-) hehe

Nanna Charlotte sa...

Santsant! Håper det blir supert :)) hvertfall bra sammen med deg søtaa <3