22 august 2011

First day at school.

Første skoledag gikk fort unna og allerede halv ett kunne vi si hadebra til nytt klasserom, mye informasjon og gamle klassekamerater. Så i morgen starter det for alvor igjen, og vi slår til med en heldag fra åtte til fire. Kanskje litt greit å begynne forfult med en gang.















Kjole MQ Belte Anthon Sandaler Vagabond Smykke Lykke + Blazer Only

Etter skolen ble det en tur på bryggerhuset og en titte runde på senteret med Maiken. Koselig og etterlengtet! Kom meg hjemover ved to tiden og møtte kjæresten. Nå har jeg rukket å ta en liten lur på sofaen og inntatt en bedre middag med scampi i teriakisaus til forrett. Mmmm. Senere skal jeg en tur nedom senteret og skaffe meg et brunt skinn penal til dette skoleåret som forhåpentligvis bare blir finere til neste og siste. Deretter blir det nok bare å slappe av og kose seg før en tidlig kveld står for tur og en spennende morgendag med testing av noen av de nye programfagene. Gleder meg!

Ingen kommentarer: