19 september 2011

Gammelrosa pels.

Dette har vært en finfin mandag til tross for litt tunge fag. Spansk samtalen gikk greit bra og innlevering ble lastet opp i tide, så ser ingen grunn til å ikke være blid. Nå er denne uken også kommet i gang og planene er ikke så store, annet en at jeg må få begynt med pakkingen utover. Klarer ikke helt å tro det, at jeg skal befinne meg i varmere strøk, bade, slikke sol, lese og kose meg med familie og kjæresten i to uker, selvom jeg gleder meg som en unge?. rart ja, har jo aldri dratt på ferie på denne tiden av året.
















- bildene tatt med min iphone av min lovende venn Hanna.

Bluse fra Saint Tropez, Vest i ekte tibetansk lameull (finn.no), Bukser fra Gina, Gummistøvler fra Eurosko, Øredobber fra snö, armebånd fra glitter og noanoa og ring fra lindex.

Nå ble det plutselig brå bestemt at jeg skulle jobbe i dag etter skolen på Gottebiten, fra 17.00 til 20.00 på grunn av sykdom. Så forandring i planene, jeg tjener litt penger og får ikke slappet av før nærmere halv ni. Vi snakkes supertjejer.

Ingen kommentarer: