20 september 2011

Klassebilde antrekk.

Har fått helt dilla på rustrødt og det har helt klart blitt min favorittfarge for øyeblikket. Så ingen dum ting at jeg fant et veldig behagelig og fint skjørt i den fargen. I tillegg er rustrødt innmari fint sammen med jordtoner og beige nyanser, så ikke noe passer meg bedre enn at jeg da har skapet fult av kremhvite, beige og brune plagg og legger heller til plagg i rustrødt denne sesongen.


















Skjorte fra Noanoa, skjørt fra New yorker, strømper fra Lindex, hals fra MQ og støvletter fra Bianco.

Til tross for regn og en gymtime rett føre, følte jeg meg fin i dag når klassebildet skulle tas, men oppi det hele har jeg to så gode venniner - ja, Marte og Susanne - som får meg til å le til feil tidspunkt. Må nok forvente et nesten perfekt klassebilde av meg denne gange, bortsett fra et spreng rødt tomathode. Men men, da matcher jeg jo antrekket mitt, så får vel være fornøyd. Tusen takk snupper, takk for at jeg nesten fikk føle meg fin haha.

Ingen kommentarer: