22 oktober 2011

70 årslag.

I kveld blir det feiring av farmors 70 år. Damen holder seg utrolig godt og er ikke som typiske 70åringer ellers, hun er med på det meste og trives med fart og aktiviteter. Gleder meg til en tre-retters, hyggelig stemning og familiesammenkomst.

Kjolen jeg bruker i kveld er fra Vila Luxery collection. Har hatt den en god stund, men er første gangen jeg bruker den i kveld. Med et bredt knytebelte - fra Anthon, Fredrikshavn - til blir den litt mer formfull og røffere i uttrykket. Valgte et beige/gammelrosa par pensko - fra Dinsko - til for å holde nyansene like men samtidig få litt mer spenning i tonene. I tillegg vil jeg bruke de når sjansen byr seg: siden jeg blir uten kjæreste i kveld og derfor ikke har noen, høyden spiller en rolle sammen med.















I kveldinga en gang skal jeg få se kjæresten, få selskap av han i natterstimene også. Det blir bra! Men regner med at jeg får pleie han litt i kveld og være snill kosejente, siden han har holdt på med jakt i hele dag og er vel ganske så utkjørt av seg.

















Nå er det på tide å dra avgårde, litt i seneste laget gett, men bedre å komme noen minutter over enn før eller akkurat. Den nye jakken har allerede blitt tatt i bruk.

Kos dere!

Ingen kommentarer: