21 oktober 2011

Motgang gjør deg bare sterkere.

Dagen begynte så der, tiltross for fritime og tidligere slutt i dag, har jeg startet helgen med en sånn dag. Der det meste går i mot én. Jajja, jeg glemte nøkkelen, måtte kjøre for å møte Joa, sølet det meste som går ann å søle rundt meg og følt meg som en dass.

Heldigvis gikk det tomt og jeg har hatt en meget fin fredagskveld.















Det har vært litt vanskelig å kle seg varmt nok og samtidig fint i det siste siden jeg har kjørt selv og det er utholdelig kaldt fortiden. Følte derfor at jeg måtte ty til joggebuksa og hettegenseren i dag, bare for hvertfall å holde varmen. Blir bedre til uka for nå er det på tide å sitte på med pappa igjen. Kan jo ikke skrape speilene mens jeg kjører og det er vansklig nok å holde balansen fra før av.















Pappa kom hjem fra Oslo i dag og gjett om jeg var fornøyd når han hadde fått med seg både ull jakka og disse beige fôret conversa. Nå skal jeg hvertfall ikke fryse i føttene. Fôr og raggsokker, jeg vil overleve denne kalde sesongen også. Ull jakka er den rustrøde jakka som jeg har limt bilde av på kladdeboka mi. Dere ser den under den beige hatten her. Viser dere bilder av den så fort den blir tatt i bruk for regner ikke med at det blir lenge til.















Har blitt en meget passende fredags-kos-middag i kveld også, litt etterlengtet sushi! Det er så godt, så om dere ikke har latt det bli testet mer enn to, tre ganger får dere ikke lov til å si dere ikke liker det. Skal hjelpe dere å finne de riktige bitene jeg om det er ønsket, for det så lett å spise og så godt. Les: jeg brukte nok fire, fem ganger før jeg virkelig likte det. Men nå er det en av favorittene!

Håper dere også har fått en fin start på helga. Helga mi har noen planer, men også litt fritid som ikke skal brukes til stort annet enn høstkos. Vi hørs!

2 kommentarer:

tante Turid sa...

Vi har fått en sushi-restaurant här i huset där vi bor, men vet inte om jag vågar prova det, men efter att läst i din blogg så kanske jag skall prova det i alla fall.

Nanna Charlotte sa...

Det bør du helt klart! :) La det hvertfall få et forsøk. Kanskje du etter hvert blir like glad i det som meg. God apetitt! :)