23 oktober 2011

Daffing.

Dette har vært en utrolig daffe søndag og det har vært meget etterlengtet. Har blitt en stund siden sist jeg har våknet opp i armkroken til kjæresten, koset litt og tatt det helt medro for så og gå opp og spise en veldig sen og god familiefrokost.
















Deretter har vel dagen inneholdtstore mengder av sofakos og tv-titting. Litt scrable spilling mot hverandre på iphonene og bakt potet til middag. Noe som foreløbig er favoritten til potet-elsker jenta! Ja, dvs meg.

Ellers kan jeg vel bare si at timene har gått fort og at dagen ikke har vært så veldig innholdsrik, men det har vært deilig det også! Nå er det klart for en ny uke og jeg har bare en prøve denne uka også, men ønsket om å få fem og/ eller opp er tilstedeværende så nå skal jeg krype under dyna og lese meg gjennom stoffet.

Hørs i morgen! Nati natt alle sammen.

Ingen kommentarer: