24 oktober 2011

Skole og jobb.

Mandagens skoledag har gått fort og greit unna til en forandring. Spansktesten gikk fint, noen feil jeg allerede vet om, men satser på at det meste ellers er riktig. Framføringa like så. Fikk tilbake melding på at det var en god idé og at produktet kunne slå ann om vi fikk laget en prototype og fikk fram produktet i virkligheten etterhvert. Det skal vi nok klare, for det meste er mulig så lenge vi har troa og jobber for å få det til. Krysser fingra! I morgen venter en framføring for noen voksene som selv jobber innenfor markedsførings bransjen, så da får vi vel en ganske klar avgjørelse på om det er noen vits i å satse vidre.

Ellers så fikk vi vite økonomi karakteren på prøven vi hadde forrige mandag, vet ikke om jeg fortalte det her, men magefølelsen var elendig og jeg var stygt redd for at en karakter under middels ville bli stående på oppad. Heldigvis var jeg ikke helt på jordet, så når jeg så 4'ern ble jeg egentlig ganske så glad. Har forventninger til meg selv og et mål om å få 5'ere i alle programfagene, så fornøyd med karakteren er jeg jo ikke. Men hvertfall så er det veldig deilig å ikke sitte igjen med et resultat som er milevis unna den karakteren man ønsker, når følelsen etter å ha tatt prøven ikke var bra i det hele tatt.

















Skjorte - Noanoa, Shorts - B-young, Skjerf - Heklet selv, Strømper - Lindex, Støvletter - Bianco, Smykke - Joy/ Lykke og Ring - Arts & Crafts.

Syns ringen er så søt siden den er innrisset med teksten "Created with Love".

Nå har jeg akkurat spist en enkel middag og skal slappe av litt med notater til IT-prøven i morgen, før jeg skal ut på Therma for å vaske. Så blir det date med IT-notater igjen resten av kvelden. Håper dere har en fin start på uken. Først i morgen kan jeg slappe av og bare kose meg på ettermiddagen. Bortsett fra at jeg skal til Olla rett etter skolen å vaske, også kanskje videre for å øvelse kjøre. Jajja, i morgen rundt sju, åtte tiden kan jeg kanskje legge beina på bordet.

Var forresten innom på tista senteret for å spørre om ekstrajobb på Kid eller Eurosko, men Kid hadde 18års grense og Eurosko var fulle, så vet dere om den informasjonen kommer til nytte. Sparte dere hvertfall for bryet om å spørre der. Tenkte jeg skulle høre noen flere steder, for tanken er å få et sted å jobbe hver onsdag og de lørdagene som jeg ikke jobber på Gottebiten.

Flere som søker jobb fortiden? Kom gjerne med forslag eller spørsmål?
Vi hørs dere!

Ingen kommentarer: