16 oktober 2011

Family chic.

Følte meg ikke i topp form i dag så valgte å bli hjemme fra jobben. Kaldsvettet og frøs om hverandre i buradagen i går, og formen i dag har rett og slett vært skræll. Er redd for at jeg brygger på en forkjølelse. uffameien. Har derfor tilbrakt store deler av dagen i senga med økonmiboka mi . Prøve i morgen, enda mer uff.

Om ikke veldig lenge kommer nesten hele familien hit på søndagsmiddag. Ganske koselig å få til slike familiesammenkomster nå når høsten er her. I ettermiddag er det lammestek som fryder menyen. Mmmmm. Valgte å komme meg ut av kosegenseren og få på meg et litt mer familieantrekk. Hvertfall noe som er behagelig og samtidig litt mer reseptabelt.

















Jakke B-young Genser Bikbok Skjørt Koton (tyrkia) Skjerf Vero Moda Strømper H&M Wedges Dinsko

Nå skal jeg kose meg med både store og små og nyte selskapet til familien min før det blir mye økonomilesing og Robinson til kvelden.

Ingen kommentarer: