18 oktober 2011

Komfortabelt.

Legetime fikk meg til å gå tidligere fra skolen i dag, og også denne gangen uten noen svar rikere. De sliter med å skjønne hva som feiler meg, eller hva de skal gjøre for det ene drar med det andre. De som sliter med pust gjennom nesa bruker såklart bare munnen og omvendt, men jeg måtte såklart slite med begge. Får hvertfall tilstanden min diskutert av noen andre leger og dermed avgjør de om det er på tide med opperasjon eller om det finnes noe mer å teste ut først.

Ser hvertfall en legeerklæring om få dager slik at skolevurderingen min ikke blir vurdert uten hensyn til skaden min. Må ta et skritt omgangen fortsatt, for flere sjappe har ingenting for seg å gjøre ennå.















Dagens kledning har vært veldig enkel, men innmari behagelig, god og myk. Flanell skjorta mi fra Gina gjør susen og varmer opp den ellers kalde atmosfæren i Atriet, både når det gjelder tykkelse og farger. En myk og skjønn hals er ikke i veien, heller veldig god å momse i.

Dro en tur til Nordby med mamma i dag - ja, tro det eller ei, jeg har for første gang utenom jobb etter at jeg begynte på Gottebiten vært på Nordby uten å ha jobbet - tanken var å finne noen Converse jeg har siklet på lenge, men tror du ikke vi dro ut dit og størrelsen min var fraværende. buhuu. Endte opp med en ille myk hettegenser som ikke har funnets i garderoben min, litt happy for det da. Nå venter litt nettsøking og leting for å se om pappa kan plukke opp et par i Oslo disse dager. Ellers skal jeg se på Gossip girl og sove resten av kvelden. Kos dere!

Ingen kommentarer: