01 oktober 2011

Luksus problem.

Det er slitsomt å holde henda over hodet, boka er bare i veien. Så tungt. Den kan lage skille på magen min, om ikke brystet og ansiktet. På magen funker det hvertfall ikke å ligge. Jeg blir sliten i nakken eller får vondt i ryggen av å holde overkroppen og hodet oppe. Så slitsomt det skal være. Hvorfor kan jeg ikke bare få kose meg og lese ut alle bøkene uten anstrengelse i det hele tatt.















Nåjaa, sånn skal det være. Jeg fant riktig plasering. Kanskje jeg får til å få noen solstråler også nå da. Fire bøker har blitt lest ut. Så jeg klarte vist å anstrenge meg litt.

Men noe jeg ikke får forandret på er at vannet er kaldere enn når vi var her for tre år siden, i juli vell å merke. Det er bare 26 'c nå, sist var det 32'c. Jeg fryser. Selvom jeg stadig vekk bader og nyter at jeg tørker med en gang jeg går opp på land. Sånn skal det være!

Håper dere koser dere der hjemme? Da er vi to!

Ingen kommentarer: