29 september 2011

Neglfin.

I går var vi - mimmi, mamma og jeg - og tok pedikyr. Stelling av føttene. I tillegg tok jeg manikyr og franksmanikyr på både føtter og fingre. Så fornøyd og så deilig! Det ser så rent ut med en gang, ved å ta franskmanikyr, i tillegg virker det som om jeg blir hakket brunere på grunn av kontrastene.















Syns det var enda mer stats å ta det nå siden jeg har lange og fine negler selv. Hun var utrolig flink og nøye også og det setter en perfeksjonist pris på. "Sjokk gysel! - veldig bra"

Blir nok til at jeg tar det en av de siste dagene her også, bare for å være fin til skolen igjen.

Nå må jeg løpe, må opp med dataen på rommet før vi drar avgårde. I dag blir det en heldag i Manavgat. Litt mer byfølelsen venter, ordentlig butikker og mere mat. Vet det er en Zara- butikk og gå innom der også, så krysser fingrene for at de selger litt høstklær. Har ikke det store ønkset om særlig mye mer sommerklær akkurat nå. Kos dere videre folkens, i morra venter ferie og fritid for dere også.

Ingen kommentarer: