31 oktober 2011

Stå opp- motivasjon.

Nå gjenstår det knapt en time og tjue minutter til November er igang. Ganske snart begynner også desember og alt den måneden bringer med: julehandel, kos, pakkekalender, herlig stemning og alt ekstra stæsj. Gleder meg som et lite barn og det er en stund siden! Men først har vi hele November å komme oss gjennom og den har også litt forskjellig å by på. Jeg har både store og mindre saker å glede meg til og se frem imot. Fridager, osloturer, jobb, julegateåpning og kanskje jeg tilogmed får unna noe av julegavehandelen tidligere enn vanlig.

Om ca en måned vil pakkekalenderen få meg opp og ut av sengen om morgningen, men nå i en hel måned må jeg finne en annen motivasjon. Jeg merker jo at det er tungt å stå opp om morgningene, så klart på grunn av mørket og kulden. Men kanskje det hjelper med en søt pysj?















Derfor tenkte jeg å ta ibruk en søt, myk shorts. Den hjelper nok ikke veldig mye mot kulda, men kanskje akkurat nok til at jeg klarer å komme meg opp i litt bedre tid i morgen tidlig og få tid til å spise en god frokost og slippe å stresse rundt.

Nå er det nati natt dere!

Ingen kommentarer: