31 oktober 2011

16:16.

Genser Vila Kjole H&M Smykke Lykke
















Nå har jeg akkurat fått på meg joggedressen og plantet meg i sofaen med kokkens biff pasta. Mhmm. Tenkte jeg skulle slappe av noen minutter, kanskje duppe av litt på sofaen før kjæresten eventuelt kommer en tur.

Blir nok bare til at jeg slapper av og skal kose meg med han i dag. Har ikke så mye energi til overs for tiden så føler det blir mye gnåling om at jeg er sliten eller bare skal slappe av. Jajja, dere får være litt sprekere enn meg og gjerne ta i litt ekstra i det dere måtte holde på med for min skyld! Ha en fin mandag alle sammen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så fint! Du har så mye klær og smykker fra Lykke, kan du ikke vise oss det du har? :)

Nanna Charlotte sa...

Takktakk :) Jo, klart det! Vil komme etterhvert.