24 november 2011

Gjenstår akkurat bare en måned til julaften.

Hjemme fra julegateåpning og det var såå koselig! Først spiste vi middagen ute i dag, testet ut en liten, søt italiensk restaurant her i byen og menyen var fin om du er glad i italienske retter. Senere møtte vi resten av (familien) gjengen, også Lasse tok seg en tur ned for å holde meg i hånden og studere fyrverkeriet sammen. Herlig! Juletreet ble tent i år også så nå er det ekstra stas å gå igjennom gågaten vår som er full av tente lys.
















Beklager litt dårlige bilder ja, men var bare iphonen som ble med på tur i dag.

Vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive følelsen av å endelig være ferdig med ukens prøver. Det er så fantastisk deilig! Bare kunne sette seg ned og på en måte sløse bort timene nå etter at jeg har kommet hjem, istedenfor å måttet sette seg ned å nipugge resten av kvelden. Tror historien i førsteøkt gikk bra, så venter vel egentlig bare på å få den tilbake.

Tror nok det må være takket være kakaoen og de gode mandarinene som ble min følgesvenn og frokost. Voknet faktisk helt av meg selv, en god stund før alle klokkene ringte. Fikk derfor en ustressende start på dagen til en forandring. Derfor litt ekstra tid til morgenstas, kos.

Ingen kommentarer: