25 november 2011

Min Lykke.
















For litt siden fikk jeg en kommentar på om jeg kunne vise frem plaggene som jeg har fra Lykke. Det var litt artig og samtidig rart å gå igjennom skapet sitt å finne frem hvilke plagg som kom derfra. Ble påmint på at jeg hadde noen av plaggene jeg helt klart hadde glemt litt bort. Skjønte også at det ikke er klær jeg har mest av fra Lykke, det er heller tilbehør, smykker og skjerf.






























Kjolefronten er helt klart der Lykkeplaggene mine stiller sterkest i form av klær. Kjoler og smykker er det jeg syns er mest stas å finne eller titte etter på Lykke. Mest på grunn av at det er litt annerledes, en ekstra detalj eller at antallet er veldig begrenset og ikke alle andre har det samme. Litt mer penger må kanskje til, men heller det enn at ti andre jenter går med den samme fine kjolen fra en kjedebutikk.

Misforstå meg rett, jeg er en tilhenger av å finne fine plagg i noen av kjedebutikkene til en billigere penge. Da smiler jeg fra øre til øre og syns som regel at jeg har gjort et godt kjøp. Satser heller på Lykke når det skal være det lille ekstra, gaver eller jeg vil unne meg selv ett eller annet.

Ingen kommentarer: