23 november 2011

Lesing.

Onsdager er så deilig fordi vi er ferdig tidlig og hjemme en liten stund før det blir mørkt. Rart hvor mye mer man føler at man får ut av dagen bare på grunn av noen ekstra timer. Vet ikke helt sikkert enda, men ønsker virkelig at prøven går til min fordel. Siste før juleterminen er over, så nå er det gjort. Får bare vente å se hva dommen blir....















Genser Only Jakke H&M Trend Bukse Lindex Sko Dinsko

I ettermiddag og kveld blir det bare historie pugging på meg -er jeg heldig og litt snill mot meg selv så kanskje jeg får smettet inn noen få pauser også - blir en del forskjellige temaer vi skal kunne om siden dette er den første og blir den siste prøven vår i historie. Derfor teller jo denne karakteren helt alene og det er innmari synd om man da er uheldig eller dummer seg ut.















Ha en fin lille lørdag i dag! Blir deilig å være ferdig med prøvene for denne uken i morgen ettermiddag, for da venter julegateåpning og førjulskos.

Ingen kommentarer: