22 november 2011

Arbeid.

Vaskingen hos Olla ble unnavgjort i dag etter skolen, for gårsdagens form var ikke sånn den skulle være og vasking var derfor ikke høyest opp på ønskelisten. Tilbrakte heller mandagen sammen med søte jenter, is, prating, litt skolearbeid og bare den følelsen av å være sammen en helt vanlig hverdagskveld. Finfint!















Litt øving har det også blitt til morgensdagens økonomiprøve, men føler meg ganske trygg på stoffet. Må passe meg så jeg ikke er for stor i munnen, for ønsker jo å oppnå en av toppkarakterene og de kommer jo ikke av seg selv. Blir nok litt mer titting på meg før jeg tar kvelden, men har en anelse om at dette kan jeg. Ønsk meg uansett lykke til da dere!

Nå skal jeg på en liten kjøretur - lenge siden sist, se Greys med kjæresten. Så tar vi frem boka på sengekanten igjen.

Ingen kommentarer: