29 november 2011

Pakkekalender til kjæresten.

Har brukt en god stund av kvelden nå til å pakke inn masse gaver, plassere de, tenke nøye etter og endre om på rekkefølgen igjen. Ikke er det bare bare å finne frem til mange smågaver til en gutt. Prøv det så skjønner du at vi jenter er veldig mye enklere å finne småtteri til uansett hva det er eller hva det koster. Hvertfall så har jeg, etter en god del ganger jeg har måttet vri og vende på hjernen min klart å plukke opp noen gaver her og der.















Nå har jeg så og si de fleste i boks, mangler noen innimellom tallene frem til de tjue første og de helt siste. Men plasseringen av gavene på litt riktige dager i tillegg har nesten tatt like lang tid. Innmari koselig er det uansett å sitte her og pakke inn, tenke ut gaver etter litt interne saker og deretter krysse fingrene for at de vil falle i smak.















Posen er langt fra full, men litt under tjue gaver vil bli levert til verdens beste i morgen ettermiddag en gang. Regner med at det vil bli fylt på litt etter litt, mens de siste kanskje blir litt større og jeg da kanskje skal levere en avgangen? Gjøre det litt mer spennende. hmmmm.

Ingen kommentarer: