19 november 2011

Paljettherlighet.

Under min dårlige bloggperiode denne uken har jeg blitt tusen kroner rikere og to tusen kroner blakkere. Som alt i alt resulterte i at jeg bare har blitt tusen kroner blakkere og det har rett og slett vært verdt det. Når jeg kom hjem i går etter jobb og fikk se hva som hadde dumpet ned i postenkassen og som mamma fint hadde hengt opp på rommet, var jeg helt sikker på at jeg hadde unnet med noe riktig.

Denne vidunderligheten er nå det fineste (materille) jeg eier og det dyreste jeg har. Så klart kommer kjæresten i 1.rekke.















Hjemme fra vasking på Therma, og for utenom den tringsøkten har lørdagen vært innmari stille. Lasse sov over fra igår og etter å ha våknet av oss selv, dekket på til lørdagsfrokost, spist godt og fyret i peisen havnet vi i sofaen foran tv'en med langrenn på full guffe. Flinke nordmenn vi har.

Nå skal jeg kose meg med nytt Henne og KK og se hvordan jeg skal piffe opp denne herligheten av en festsak jeg har sikkret meg til senere bruk. I kveld venter Kino med Andrea, gleder meg veldig til å se filmen og til en etterlengtet veninnedate. Nyt lørdagen, samme om du er hjemme eller ute!

Ingen kommentarer: