21 november 2011

Svartetoner.

Min blogging har vært fraværende, sånn har det bare blitt og jeg vet ikke helt når den kommer tilbka for fult. Hvertfall så tenkte jeg å dele et sjeldent tilfelle med dere i dag, jeg har hatt på meg noe svart. Ikke forvent dere helsvart, så vågal og glad i fargen har jeg absolutt ikke blitt, men litt svart ble det på meg i dag blandet med en god dæsj beige.

Genser og Kjole Lykke (min eneste kjole som bærer preg av svartetoner).















Og tilogmed den er det beige i.

Vet ikke helt hva dagen vil gå ut på enda, men hvertfall noen rolige aktiviteter for jeg er langt fra tipptopp form. Kanskje jobbe med økonomistoff til prøva, så får vi noe ut av den ellers kjedelige mandagen.

2 kommentarer:

Silje sa...

Helt nydelig kjole, Nanna. Liker stilen din!

Nanna Charlotte sa...

Tusen takk :)