25 desember 2011

1.dag jul.

Har tatt det ille tregt til å begynne med i dag, så ble det til at jeg satt inn et ekstragir rundt halv tre-tiden for da kom Nenne for litt øvelseskjøring igjen. Denne gangen gikk det meste bra og vi fikk testet ut bakkeatarter i gode, bratte bakker og krappe u-svinger, klarte det ikke helt feilfritt nå heller for kølet litt med girene. Jajja, fremover går det hvertfall!

Strålende fornøyd med gårsdagens gaver, her er et lite utdrag av dem så dere skjønner at jeg ikke er noe annet enn en smilende fornøyd jente for øyeblikket.















I tillegg til alt dette har jeg en altfor snill kjæreste, og er verdens heldigste jente: fikk gavekort på spabehandling fra han. Skal smake godt når vinterkulden har gitt seg litt og vi er på vei inn i vårsesongen. Søteveninnegaver var også å finne under treet og de jentene jeg har er verdens herligste! Nok lese stoff har jeg også fått så fjellturen til tirsdag blir fin. God pukka te og termoskoppen blir også super!

Nå skal jeg ordne meg på ny, for snart samles hele familien til Lasse seg hos hans mormor og morfar, gleder meg. Gjenstår å se om de har blitt fornøyde med alle gavene, krysser fingrene for at det falt i smak. See U!

2 kommentarer:

Marte sa...

Så utrolig mye fint:)

Nanna Charlotte sa...

mhmm, ille fornøyd! :)