22 januar 2012

Kveldens kledning.

Siste vasking for Therma er nå unnagjort og det blir nok ikke noen neste gang jeg vil sette foten min innenfor den døren med mopp og bøtte i hånden - om ikke det vil bli spørsmål om noe ekstragreier. Hvertfall så var det deilig å få jobben gjort og bli ferdig helt ferdig med den selvom den har vært en god inntekt og ved siden av jobb i nesten et års tid. Heldig har jeg vært som har hatt muligheten til en slik godjobb og ved siden av almenn erfaring, sitter jeg hvertfall igjen med tanken om at utdanning er viktig, for dette skal helt klart ikke bli en jobb jeg må ta til takke med når jeg har gått ut videregående.






















Ellers har Lasse og jeg vært i Tistedalshallen og sett på Halden Topp Håndball spille kamp i dag. Hvor det ikke helt gikk dems vei, men selvom spillingen var dårlig og ikke noe å skryte av er de kanskje litteran, pittelitt unnskyldt med at de møtte serielederene fra Bodø. Stillingen ble 28-20.

Videre bar det i feiring til Pia som fylte år i dag. Like sprek og stilig som alltid. Gratulerer masse med dagen til henne! Og en hyggelig søndagskveld fikk vi.

Nå skal jeg kose meg med en episode av en av seriene jeg følger, før det er ny uke fylt med nye ting og tang igjen i morgen, nati natt kjære dere.

Ingen kommentarer: